24 augusti, 2009

Åker och hämtar hem Bob till göteborg!

Johan ringde mig, frågade vart jag befann mig och jag hör direkt att han är riktigt sjuk. Det fick bara bli så att nu åker jag och Mattias för att hämta Bob ikväll för att åka hem. Som tur är ska Rudina med oss tillbaka så hon kör hemvägen så Mattias kan sova därbak med Bob.
Johan tog Bob min förra vecka då jag var tvungen att befinna mig akut i Göteborg!
En riktigt pissig bilfärd men Johan är för illadäran att han kan ta Bob.
Bob får med andra ord vara här med mig denna veckan och hur det än är så finns alla för att hjälpa.

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan Mattias.
Idag när han kom hem hade han köpt med sig massa "krya på dig" ting som bara får en att bli så glad, min älskade älskade !!

Rudina ska ha jätte tack, hon skulle hit i vilket fall på fredag men efter att vi pratat kunde hon lika gärna åka med nu, så henne har man till enorm hjälp efter injektionerna också killarna som kan hjälpa.

När man är som svagast men behöver vara starkast, då är man det!
Sitta i en bil kan väl inte vara så svårt eller ? =)

Och tack alla ni för eran pepp som jag redan fått, helt sjukt vad ni bryr er och det värmer.