22 juni, 2009

Skulle kunna sova lite till tror jag ..

..men nu vet ni varför jag utöver min vanliga trötthet är än mer trött nu ! ;)
Jag vill tacka så jätte mycket för alla kommentarer jag fått, kommer nog slänga upp någon sen som kändes extra mycket.

Igår for vi till Freeport, vi brukade vara där mycket innan men efter ett par gånger kunde man stället ut och innan men nu var det ett tag sen och jag blev jätte sugen, så vi åkte dit och jag fyndade ju självklart:






http://www.freeport.se/

En pryllåda som jag tänkte ha i hallen i hyllan jag har där, perfekt till saker som man inte vet vart man ska göra av. Ramen är så söt, köpte två stycken. Skorna från Nike, blev ju ögongodiset för dagen så jag kunde inte låta bli där heller, förstår ni hur märkligt det är att titta på rosa saker? Plagget är från fornarina och tänkte ha till sommaren.

Hittade även en femarmad ljusstake, en sådan där super stor som ska stå på golvet, klart dem kostar lite men där är dem billigare och jag tror nog min sambo kommer hem med den idag ! ;)

Vi ittade lite till grabbarna med.

Idag blir de mys med Bob, han ska testa sitt nya cycklop i badkaret och jag ska väl tvätta och städa undan under tiden, torka golv och så - det ser ut kan jag säga nu efter midsommar och man haft så mycket barn här.

Nu sparkar bebis, så de är bara till att ta bort laptopen från magen.

Love