30 juni, 2009

si&så !

Hejsanhoppsanfalleralleraaaaa!

Vi vart till MVC idag för att lyssna på bebis och OJ vad hjärtat slog, hela 148 låg lillskatt på ! Vi hade nyinskrivning, jag är inskriven på 2 ställen här i Göteborg, Speciallist Mödravården för min sjukdom skull där dem kollar saker och ting lite nogare än andra MVC, där träffar jag en överläkare på vissa veckor i gravidteten sen har jag min vanliga barnmorska på en vanlig vårdcentral och oj om hon var underbar !
Vi hade ett underbart möte med mycket skratt, de värmer mig. Magen och hela jag var liten sa hon men helt som det skulle.
Gå upp i vikt hade inte skadat, när jag ställde mig på vågen hade jag inte gått upp ett enda kg! Likadant med Bob!

Efter ett lyckat besök och hjärtljuden inspelade så drog jag och grabbsen till Kungsmässan (galleria) och shoppade.
Dem hittade massor på H&M och så hittade vi lite presenter till Mattias ! Han blev så glad ! Jag själv hittade typ inget förrutom skorna jag går och funderar på (bild nedan) dem är så snygga men sååå dyra !!
En bra dag iallafall! Mycket lyckad !


Skorna, så underbart snygga men vet inte riktigt om man har dem pengarna!
Bianco min favvo skor affär hade självklart fått in as shyssta skor men dem har också klackar som jag inte ska gå med nu!

Presenterna till Mattias, världens bästa pappa! Boken är verkligen en present att rekomendera för er som har prylgalna killar, här finns allt från dem fetaste bilarna till klockor från Posche och mycket mycket mer!! Jag fick Toys for Girls och den är lika lyxig den! Finns i din bokhandel!