08 juni, 2009

Lite till av det goda ..


En underbar dag (dagen efter jobb) på Bistrobar, vi satt i dem fotöljerna hela dagen inför Sverige matchen, (rötägg) men vi hade det riktigt najs, det undehölls minsann på torget också. Sveriges dag i ära! Kunde ju inte bli bättre förrutom att jag insjuknade ! =(




Jajamensan, dagen i ära !! =) Sverige !


Sen var det dags för kalasfirande, här ser ni några av dem som var med, självklart var finaste Bob med och många andra härliga! Vi firade fyra stycken, lillflickan Josefina 5 , Ludvig 12, Håkan (Mattias bror) 44 och Mattias pappa Leif 7o ! Så det var mig ett jädrans kalasande!













Ja det var jätte trevligt och vi mös på men att jag inte var helt okej kändes rätt så duktigt! Men som sagt, jag är okej nu!





Bob kände för glass idag efter inhandlingen av födelsedagspresenter till tolvåringen i morgon, då vi ska fira honom. Ojoj om han kommer bli nöjd lille Ludvig. Bob blev nöjd bara han fick en glass och det syns väl !?
Nej, i morgon är det skitväder och en Bob som kommer behövas sysselsättas till max. Jag tror jag lägger mig nu brevis kärleken Mattias !
Love