25 juni, 2009

Lite bilder, lite kommentarer, lite av allt !

v.15


Pappa Mattias tar på magen, i förrgår dvs 23/6 kände han spark !

Bob är på magen mest hela tiden, speciellt när vi samsover på morgonen! Frågar alltid vad bebisen gör och hur den mår! Bob är väldigt stolt över att bli storebror och berättat för hela dagiset och alla vi möter!


Kommer nya bilder ikväll både på mage och lisberg från gårdagen, det var som sagt varmt men underbart.
Kopierar kommentarer från mailen;

Tesse sa...
Myyys =) Såå glad allt såg bra ut!! O fins bilderna på bob va!! Puss Tesse
Anni sa...
OJ så lika ni är, det visste jag inte!
Svar: Jag och Bob menar du? Ja det där fotot på oss som jag la upp sist gjorde succé, där ser ni !!! =) Lite lik mamma iallafall.

Emmelie sa...
Grattis grattis! Hoppas allt går bra!Kram//Emmelie
Svar: Tack så mycket för alla grattis jag fått! =)
Sommar&Sol sa...
Vilken fin mage, så rund och perfekt!
Anonym sa...
Men GRATTIS, vad liten du är för att vara så långt gånget ! Grattisgrattisgrattis !
Svar: Tack, jo jag är ganska liten denna gången, jag var större med Bob i magen och jag har inte gått upp ett kg, tvärtom. Men så var det med Bob också, under hela hans graviditet gick jag upp 8 kg och då vägde han 3935g !
Maria sa...
Meeeeeeeen heeeerrreguuuuud, jag som sett dig på stan har inte sett att du är gravid! Du är ju jätte smal! Grattis, detta är du värd.
Svar: Ja detta är jag värd !! =)
Lite av dem som jag fått under dem senaste dagarna, tackar och bugar !
Måste också lägga till informationen om att jag läst ut andra boken av Liza Marklund, Studio Sex. Så äckligt bra. Så nu är det nästa bok "Solstorm" som jag ska gå på - det blir min tredje bok!
Ses ikväll !