27 maj, 2009

Stör mig ..

På små saker med bloggen, kan man lägga bilder gämtmed varandra och göra dem mindre för att kunna trycka upp dem sen så dem blir större?
Jag får inte till det här med bloggen allså, dags att be något proffs göra den lite ballare? Jag har tröttnat på allt sånt man inte kan göra lr jag inte kan göra!
Vill ha en mer avancerad blogg, kanske helt av ska ta och göra en egen hemsida?
Vore något du !

Idag är det katastorfalt blåsväder ute och det stör mig också för det är starksol men man blåser ju bort om man går ut !
Det vore ju tragiskt om vi gjorde det.

Sovit med inpackning i huvudet, ska ta och tvätta ut de och nu skulle ni sett hur jag ser ut, hahaha! Det hade varit årets "frisyrbild"!
Jag ska till Salong Unic i morgon och göra dem sista blonda slingorna för att sen förlänga håret.
Får vi se hur det blir.

Nej, Bob vill pärla pärlplatta och jag ska styra med alla morgonsysslor.

1/6 !! ;)