28 maj, 2009

Stal sin sambos sperma?

Hittade detta i ett forum ! Den ni killar, passa er !!

Min 43 åriga sambo och jag pratade før førrsta gången om att gøra barn før 3 månder sen. Jag (32) har alldrig tidigare kännt någon lust.När vi taldes vid sa min sambo att han nog aldrig ville ha några barn. Att han inte är gjord før att vara pappa, att han helt enkelt inte har lust att kompromissa med en bebis.(Vi 2 har världens ljuvligaste forhållande sen 3 år tillbaka, älskar varandra, och att vara med varandra)
När han avsløjat før mig hur han kände fick jag panik innombords.Min biologiska klocka hade ju precis börjat ticka så där våldsamt.
Jag var orolig øver att før det førsta; Jag kanske inte KAN få några barn(har aldrig varit gravid), før det andra; Om jag nu ska behøva øvertala honom kommer han få panik, och det komme bli helt fel mellanoss.Så; nästa gång jag hade ägglossning och vi låg med varandra, då han i vanlig ordning kom på min mage-Sprang jag in på badrummet- tog en spruta utan nål -drog upp sperman och inseminerade mej själv..Helt galet.
Jag tänkte att det är lika bra att børja, det kan ju ta år..Det gjorde det inte. Jag blev gravid med en gång. Min sambo är førtvivlad, jag likså. Han ƒørstår inte "hur det kunde hända".Känner mej som en enorm egoist, och mår super- dåligt. Vi ska ta ett beslut huruvida vi ska behålla barnet eller ej.Nu vet jag ju att jag kan bli gravid i alla fall.