10 april, 2009

... fotbad i lugnanro med citronvatten !

Här sitter jag med fötterna ifotbad efter att ha varit ute hela dagen på terrasen och kollat på när Mattias slitit där ute. Känner mig mäkta överlägsen, haha. Sen bar det av för att inhandla mat jag beställt - Rödspätta med potatis och kallsås, nya favvisen nu! ;)

Vi gick runt omkring på Kungsmässan (gallerian) och hälsade på min lilla Amanda i min favvis butil BIANCO !
- Bella, har du någonsin varit här inne UTAN att köpa skor?
- Ne men bara för det gör jag inte det idag! Haha!
Fast jag såg svin snygga ballerina skor, måste smyga iväg och inhandla dem i dagarna.



Sen inhandlade jag fotsalt och fotfil, nu ska det donas fötter, ska även göra Mattias naglar!
Ska också köra en hårinpackning, behövligt efter alla blonderingar. Snacka om att jag är ljus nu. Jag gillar DET INTE och tänker bli mörk igen.




Mina favorit produkter !



Bed heads glansspray är att rekomendera! Den råsa seriern Kerastane är för slitet hår och väldigt vårdande. Hjälper mitt hår väldigt bra.



Glömde ju lägga upp bilden på den snygga fruktkorgen vi köpte igår. Snygg va?! Från village - såklart! Dem har ju nygligen öppnat i Karlskrona! GOTT ÄR DET!

Nu ligger jag här med datorn i famnen och ska snart styra med pedikyren. Precis givit Mattias hans påskägg, med kort. Han blev super glad. Ägget var jätte tungt med allt godis. Jag äcklas ju av de, kan äta ngn bit men inte annars, då blir det inte att han äter heller men nu fick han rejält så han blev så glad!



Mattias gör maten, JA jag vet han lagar alltid maten men för en som är totalt IQ befriad i köket är inte det så konstigt!!


Nej predikyren väntar, fint med fräscha fötter.


Bob, mammas finaste - jag saknar dig så mkt!
Försökte ringa han innan men han är på kalas och har fullt upp nu !! =)