29 mars, 2009

Du är falsk !

Jag vet vem jag är, hur jag varit och varför, jag vet hur illa det varit och hur illa det sett ut och jag vet att jag kan ändra mig och vet att jag har ändrat mig. ALLA mina vänner stod kvar, som jag hade valt som vänner förrutom du och det säger så jävla mycket om dig.
Jag är glad att det är andra i min omgivning som faktiskt sagt samma sak - du är falsk. Utan att jag ens öppnat min mun. Det är en känsla av rätt som i kroppen som gör en högre.
Fan så arg jag blev när jag satt och tänkte på det hon faktiskt sagt om mig. Men en del förtjänade jag säkerligen under den tiden men du vet INGET om mig. Jag kan bara glädja mig med att jag vet EXAKT vad han gjort bakom din rygg. DU vet inget och kommer säkerligen aldrig få veta. För han ångrar sig uppenbarligen.

Jag som lovade mig själv att inte sjunka så här lågt igen och bli så arg.
Jag har själv varit riktigt falsk och gjort så mycket jag ångrar. Men inte fan beter jag mig som somliga gjort.