11 februari, 2009

Girlsnight !

Dagen på jobb gick relatift snabbt - vi fick så jävla snygga baggy jeans från GABBA idag, toksnygga. Blev helt galen när jag tåg upp dem. Jag bara måste ha dem!

Jag blir galen på att jag aldrig får upp bilder från min mobil. Måste tydligen ha en skivinställning från sonyericsson för att få in drivrutinen på denna datan, men ska hämta den från 3s hemsida sen.

VET NI VAD ?!
Jag fick min mobilräkning idag - den brukar alltid ligga mellan 700-1200 som högst, jag blev sur och när jag fick tillfälle ringde jag dem och ville inte vara kunde längre, självklart övertalade dem mig om massa andra erbjudande. Jag har ringt som vanligt och brukat min telefon MEN räkningen denna månaden låg på 340 :- TRO NI jag är något nöjd!? Super !

Nej, nu ska jag med Angelica och ut på äventyr sen är det girls night med Louise & Rudina med gänget.

Vi säger så, Love !