07 januari, 2009

Booooooob kooooooom heeeeeeem!!

Nu har jag styrt med balklänningen !  Svart, lång och mer aftonliknande klänning, väldigt enkel! Men ack så snyggt sydd. 
Sömmarna sitter precis där dem ska så jag bär klänningen väldigt bra.

Ringde även 3 idag och snackade med dem om mitt abonnemang. Jag har verkligen svin höga telefonräkningar och nu ville jag inte ha 3 mer. Efter samtalet med Jonas på 3 åkte jag på 9 månader till men med mycket bättre avtal samt 3 mobilt trådlöst nätverk. Det är sjukt vad en del kan sin sak. 

Jag vill ha ny mobil men har inte råd med det nu.

Fan att jag inte kan föra över bilderna till datorn från mobilen. Ska prova om det går med Pc:n! Blir idiot på detta.

Jaha, då var det kadettbal den 17;e. Oh vad mys! Ska bli så trevligt! 
Sen i allt planerar vi också Karinas 45 års kalas. Mattias syster, ska också bli roligt.

Boooooooooooooob koooooooooooooom heeeeeeeeeeeeeeem!!!