22 september, 2008

Min sons snygga svensson fras!

Sitter nu och njuter av "Mitt i ditt ansikte"! Men varför sitter jag här då? För att det är slut, haha!
Nu var jag rolig - inte? Nehe!

Jag kom och tänka på en sak som hände idag.
Jag och min son lekte med lego som han fått, jag byggde ett hus och han lekte med en färdigbyggd legobil och gubbar.
Vi lekte med huset och bilen samt gubbarna då Bob säger i en fras "-Vi ska till ikea nu allihopa" , haha!
Om barn börja prata IKEA då tro jag fan att ungen besökt IKEA ett par gånger!
Jag skrattade gott åt de.
Sen när vi väntade bussen så såg jag Linus på stan med sin son, vet att han ska bli storebror och frågar Bob om han blivit det ännu!
-"Ja han ska se Magolimian"
-"Jahaa, det .... det var ett annorlunda namn Bob"

Linus kom strax tillbaka samma väg igen och jag hann då fråga Linus som givetvis inte hade en aning om vad Bob pratade om!
Vad barn kan hitta på, men det gör bara en tråkig vardag roligare.

Whit Love / Isabell