25 september, 2008

"Jag tror det är ngt i vattnet"

Stötte på Linnea på H&M, haha vi pratade om alla som är med barn, grymt många! Till slut sa Linnea - Jag tror det går något i vattnet!
Fan vilket skratt jag fick mig där! Haha! Den säger för övrigt är hur härlig som helst när hon sätter igång.

Ihelgen är det premiäröppning på statt, jag ska inte närvara men tror det kan bli riktigt bra!

Jag har tänkt en del idag, och faktiskt så är det så att jag börjat tänka så mycket mindre. Jag orkar lixsom inte bry mig mer.
Men idag lät jag mig tänka i min ensamhet som man inte är så van vid för övrigt, men jag är en riktigt svag människa egenligen, ganska svag mentalt! Jag jobbar med det men kan ibland falla satan om jag gör det!

Men kom ifatt mig själv och insåg att jag inte behöver ta av det som är nu utan jag har det jag behöver och det räcker! Du gjorde bort dig din förlust. Ska jag förbättras och förändras så är inte du den människan som direkt gör det enklare!

Tack o Hej!

EN riktigt arg Isabell!