09 september, 2008

Gomorgon gym!

Haha, sitter redan med gym - kläder på ! Svarta jogging byxor och ett rosa linne, sådan där boxer linnen som man har i alla färger från Gina Tricot ni vet, man får aldrig för få av dem kan jag säg!

Igår när jag kom hem med Bob efter att ha handlat lite och så var jag helt slut. Vet inte vad som hände men en halvtimmes vila var riktigt tvunget, det är väl så när man tränar mycket att kroppen bara "ger upp" för en stund för att få vila.
Jag blev bra sen och fortsatte kvälle med Bob framför tv och senare la honom.

Jag hade planerat att göra min hårinpackning, L ´oreal - expert , absolut repair ! Så jävla bra! Helt klockren. Använder samma schampo med och balsam!
Jag är rädd om mitt hår, mer rädd nu om det än jag varit innan. Jag färgade sönder det totalt en gång då jag fick för mig att blondera mig - herregud!

Försökte tona mitt hår häromdagen men det gick inte, färgen fastnade inte. Det var en lätt toning då jag inte vill använda för mycket färg i håret, men den fastnade som sagt inte. Nästa vecka har jag planerat att dra till Stockholm för att träffa mig kirurgläkare samt träffa vänner men då också gå förbi Bobby - kändisfrisören! ;) Ringde och pratade med han och han skulle försöka hinna med mig!

Bob dagis och jag gym sen lite för att senare hämta Bob igen! Hans dagar är inte långa på dagis!

ikväll hade jag tänka skriva blogg om hur jag sköter min kropp mer än att träna den, det är en del som frågat mig så det hade varit en kul grej! Hörs!