26 augusti, 2008

Du är falsk ..

Oh förbannad blir jag och är jag det minst av hälfte av mina dagböcker är det nog bra!
Trött på falska människor - delvis.
Jag hade en vän en gång, som jag trodde var min vän men det var det inte kan jag säga stolt idag, vilken falsk människa.
Jag har hört mycket om henne på senaste, en människa man inte tror folk pratar om men i samma veva som jag började irritera mig på henne så fick jag det jag trott och nästan tyckt tro om henne stämmde.

- Jag tycker hon verka lite falsk och det sa faktiskt *** med, är hon det eller?
- Ja jag tycker med det, med tiden gillar jag henne inte alls! / Isabell

Hon lämnade mig åt all skit och hon såg att jag mådde dålig, idag vet jag att hon är en svag människa som jag lätt hade kunnat knäcka på mitten.
Jag får lust att slå till henne när jag ser henne.

Är jag aggresiv? Nehee fan, tror du de?!

Men, nu har jag mitt änglabarn vid mig, trötter Bob som är snorig så idag blev det inget dagis.
Vi har myst hela förmiddagen och nu sätter myrorna i brallan sprätt, nu vill han göra ngt så det är dagsatt möta Fia med Benjamin inne i stan, ringer Maria med och kolla läget!

Jag må vara en människa med ADHD och jävligt många fel och brister men vad fan, jag är väl inte bättre än att förbättras hela tiden och lära av mina misstag, nu har jag dock mitt x som gång på gång försöker tala mig till rätta men ibland eller många gånger har jag varit som ett trotsigt barn som vill själv - idag sitter jag och nästan skrattar åt mig själv, vilken snorunge jag kan vara!

- Vet du Isabell du och Bob må vara lika varandra men mest när han trotsar och inte får som han vill du kan fan bli lika dan, då är ni lika / Martin

Ehm .. jag visste inte vad jag skulle säga!

Ah, solklar tia till mig att jag mer eller mindre upptäckt det!


Var i Malmö ilördags och träffade bla min manger, faaan så kul det var.

Träffade min psykolog i går med, det var skönt efter så lång tid, jag bara spottade ur massa saker och det sköna är att hon ger mig så bra svar, ibland går hon emot mig och kan nästan ifrågasätta om jag är dum på riktigt och ibland ler och och ger mig den där osynliga stjärnan !
Mestadels sitter hon helt tyst och undrar - hur fan orkar hon!?

Fick brev från kammaråklagaren med, blir rättegång av ett och annat skäl snart. Ska bli så skönt att få det ur vinden, ur livet, ur luften, ur oss ! Ska en dag prata om den tiden med.

AAAH vilken rörig dagbok, Bob sitter och myrorna anfaller snart mig.

Ceeeya!

Du är falsk, riktigt falsk och om du läser detta. Forsätt titta ner i backen när du ser mig, förneka att vi ens kännt varandra.
För är det något mitt x Johan lärt mig så är det att välja mina vänner både på gott och ont.
Och det ska ni veta, jag har varit vansinnig, trotsig, förbannad och riktigt elak emot honom ni vet man sårar ju en del och tänker sig inte för när man blir arg, men han är en bra man och en RIKTIGT bra pappa. Faktiskt - all heder till han i denna dagbok!