20 juli, 2008

så det kan bli ..

Var ute igår, haha!
Det var ett tag sen man hade alkohol i kroppen. Jag hade otroligt roligt, det var riktigt fint. Var ute med Martins brossas tjej, herregud.
Tror ni någon raggade på den Milfen då!? Ne, inte alls.
Johnne och Maria heter dem och dem har en dotter ihop, dem flyttade hit från Norge som jag berättat innan. Tror jag fått henne att trivas ganska bra!?

Innan på dagen så spenderade jag den att städa, usch. Köket i nya lägenheten var inte att skrämta bort, så det tog Isabell hand om. Sen kom Tesse förbi och vi började dona iväg lite saker hit sen kollade vi ute i vedeby efter trägolv för balkongen! Dem var inte så dyra men vi behöver ett par stycken.
Roliga var när jag och Tesse satt och räknade ut kvm, haha! Fan vad rätt matte läran hade om mig allså!
Ack!

Bob stannade ju ute på Hasslö denna helgen, han hade så mysigt där så få hem han från alla ungarna där ute var ju inte det lättaste.

Nu sitter jag nyvaken, dem andra är på stranden och jag är smått bakis, men inte så att det påverka mig speciellt. Jag borde väl gå ner men vädret duger inte för mig. Jag har enorm vätskebrist dock.
Ikväll är det grillkväll, Jimma (Martins kompis) börja sin första dag på arbetet i morgon efter semestern, han är inte den lyckligaste!

Ne jag har ett par meter ner till stranden, den nästa.

Seeeya!