22 maj, 2008

080522

Oh fyfan vad trött jag är nu, varit ganska pigg endå.
Städat, vikt tvätt och donat hemma. Bob somnade väldigt tidigt i vagnen på väg hem, han är inte så pigg.

Jobbat idag, riktigt kul faktiskt. Blev trött mot slutet men det fixade sig.
Drog ner för o hälsa lite i Hoglands sen stack jag för att hämta Bob, väl det gjort gick vi ner till stumholmen, girlsen låg där och myste. Fick massor med creed för mitt hår!!=)
Rudina, duktigast!
Bob ville bada givet men nej, det gick inte idag, blåste och var kallt och han är snorig så nej.
Sen efter ett tag så gick vi hem, han somnade på vägen och jag stannade till för att hälsa på Krille!!=)
Väl hemma sen så satt Rudina o väntade, hon började dona mitt hem direkt och jag med. Så nu är det väl ganska okej igen!?

Vägde mig idag, jisses det går undan. NEJ tyvärr kommer jag inte lämna ut min vikt. Det beror på flera omständigheter så jag har valt att inte göra de.

För er som inte vet är jag 1.78- 79 cm lång för att var exakt, och är 22 år !

Meny idag :

3 Shake
Keso med tomat
4 Banan
Juice, (färskpressad 2 glas)
Chokladdietbit
Vatten

Allt hittils, ikväll blir det keso med tomat igen och solrosfrön och ngn frukt.

Trött, ska lägga mig tidigt för att jobba i morgon och sen så är det umgås för hela slanten.
Kanske grilla lite?
Johan har bokat Bob en stund på lördag, trevligt .. Marinensdag ju!

Ne har fan inte så mkt mer att skriva idag, det kommer kanske senare?

Det brinner i fingrarna? Fettförbränningen!? HAHA!


Ps. måste fixa pass och lämna papper till polisen i morgon, posta brev och vara allmänt överdrivet vuxen en liten stund, faaan med! ;)